ابزار و لوازم نظافت و شستشو Cleaning & Washing Tools، شامل لوازم گردگیری، شستشو و پاکیزه نگه داشتن منزل، محل کار، مدرسه، هتل، باشگاه ورزشی و ... می باشند. لوازم نظافتی در هر محیط مسکونی، اداری، تجاری و آموزشی دارای کاربرد روزمره بوده و نبودن این وسایل موجب سختی در تمیز نگه داشتن محیط زندگی و کسب و کار می گردد. لوازم و وسایل نظافت در تنوع مختلف و با برند های ایرانی و خارجی در بازار کشور یافت می شوند. از متداول ترین و کلاسیک ترین لوازم نظافت می توان به جار، خاک انداز، تی و ... اشاره نمود که از قدیم الایام در خانه ایرانیان وجود داشته است. وسایل نظافت و شستشو ممکن است با توجه به فضایی که مورد استفاده قرار می گیرند عمومی یا مرتبط با فضاهایی مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی باشند. در این نوشتار از مجله اینترنتی سیمرغ مگز، به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم.

ابزار و لوازم نظافت منزل Cleaning & Washing Tools

معرفی برخی از محصولات نظافتی و شستشو

روکش صندلی و توالت فرنگی سفری یا مسافرتی

هنگام سفر با خودرو یا پرواز و اقامت در هتل، مهمانسرا و ... استفاده از روکش صندلی و توالت فرنگی در سرویس های بهداشتی ضروری است. روکش توالت فرنگی ارائه شده مناسب سفر و یکبار مصرف می باشد.

روکش صندلی و توالت فرنگی سفری یا مسافرتی خارجی

برای مشاهده و اطلاع از قیمت روکش توالت فرنگی اینجا را کلیک نمائید

برس یا فرچه سیمی Wire Brush مسواکی

فرچه سیمی وسیله پاک کردن جرم ها، زنگ زدگی و پوسته های روی سطوح و آماده سازی سطوح برای نظافت و پرداخت می باشد. برس سیمی مسواکی برای تمیزکاری سینک اجاق گاز و سایر لوازم خانه و آشپزخانه که حاوی چربی های خشک شده و جرم ها کاربرد دارد. برس مسواکی در دو نوع نرم و سخت عرضه می گردد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت برس یا فرچه سیمی اینجا را کلیک نمائید

برس یا فرچه سیمی Wire Brush مسواکی

کارواش خانگی Home Water Jet

کارواش خانگی قابل کاربرد در منزل برای شستشو و نظافت خودرو، حیاط و اسباب منزل می باشد. کارواش های خانگی با سری آبپاش با حالات مختلف بوده که آب را با جریان های مختلف مورد پاشش قرار می دهد. داشتن یک کارواش دستی در منزل کار راه انداز و جذاب بوده و شما با آن می توانید در حیاط، پیاده رو، پارکینگ، پشت بام و ... به نظافت و شستشو و همینطور آبیاری گیاهان بپردازید.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت کارواش اینجا را کلیک نمائید

کارواش خانگی Home Water Jet

دستکش جادویی آشپزخانه Magic Glove سیلیکونی

دستکش سیلیکونی پرزدار مجیک گلاو، ابزاری کاربردی در آشپزخانه و حتی بیرون از منزل می باشد. این دستکش سیلیکونی ترکیبی از دستکش و اسکاچ بوده که برای شستشوی ظروف، سینک ظرفشویی و سطوح مختلف مناسب است. دستکش Magic Glove جنسی نرم داشته و سازگار با پوست دست بانوان خانه دار بوده که با آن احساس خوبی خواهند داشت. از دستکش جادویی می توان برای شستشوی ظروف، میوه، صیفی جات و ... استفاده نمود.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت دستکش جادویی آشپزخانه اینجا را کلیک نمائید

دستکش جادویی آشپزخانه Magic Glove سیلیکونی

برس یقه شور Collar Cleaning Brush

ست برس ارائه شده وسیله مناسبی برای شستشوی یقه، سر آستین البسه و پارچه های مشابه می باشد. این فرچه از جنس پلاستیک بوده که از آن می توان برای نظافت سینک ظرفشویی، روشویی، سرامیک، شیرآلات و غیره استفاده نمود.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت برس یقه شور اینجا را کلیک نمائید

برس یقه شور Collar Cleaning Brush

برگ های شوینده لباس در ماشین لباسشویی

برگ شستشوی لباس مانند برند دیزالو Dizolve ابتکاری نوین از شرکتی کانادایی و ارگانیک بوده که نرمی و لطافت لباس، به ویژه البسه کودک را از بین نمی برد. برگ های شوینده، کاملا بهداشتی بوده و حساسیت پوستی ایجاد نمی نماید. این برگه های شوینده در بسته های 12، 32 و ... ارائه می گردد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت برگ شوینده لباس اینجا را کلیک نمائید

برگ های شوینده لباس در ماشین لباسشویی

شیشه پاک کن مغناطیسی دوطرفه  Magnetic Glass Cleaner

شیشه پاک کن مغناطیسی، محصول با ابداع و نوآوری جالب و نوین میباشد. شیشه پاک کن مغناطیسی، ۲ طرفه بوده و داخل دسته های آن آهنربا با قدرت مغناطیسی بالا به کار گرفته شده است. با شیشه پاک کن مغناطیسی شما می توانید دو طرف شیشه را همزمان از یک طرف پاک نمایید.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت شیشه پاک کن مغناطیسی اینجا را کلیک نمائید

شیشه پاک کن مغناطیسی دوطرفه  Magnetic Glass Cleaner

توپ نرم کننده لباس

توپهای نرم کننده Cloth Softener Balls محصولی نوین برای نرم شدن البسه هنگام شستشو است. این محصول نیازی به پودر و مایع نرم کننده نداشته و فقط کافیست لباسها را درون ماشین لباسشویی قرار داده و با چرخش این توپ های پلاستیکی رخت های خود را نرم تحویل بگیرید.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت توپ نرم کننده لباس اینجا را کلیک نمائید

توپ نرم کننده لباس

دمپایی ماساژور و شوینده پا

دمپایی ماساژور و شوینده پا در حمام مناسب برای شستشو و ماساژ دادن کف و روی پا به طور همزمان است. دمپایی پر طرفدار ایزی فیت از جنس پلاستیک بوده و به سهولت به کف حمام چسبیده و وظبفه شستشو و ماساژ را توامان دارد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت دمپایی ماساژور و شوینده اینجا را کلیک نمائید.

دمپایی ماساژور و شوینده پا

توپ رخت شویی ماشین لباسشویی

توپ رخت شویی تکنولوژی جدید شستشوی لباس با استفاده از به کارگیری گوی شوینده، در ماشین لباسشویی می باشد. این گوی های رختشویی توانایی شستن تا ۱۰۰۰ دفعه البسه را دارد. هنگام استفاده از توپ ماشین لباسشویی نیازی به مواد شوینده نمی باشد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت توپ رخت شویی ماشین لباسشویی اینجا را کلیک نمائید

توپ رخت شویی ماشین لباسشویی

پارچه تنظیف سنتی

پارچه های مختلفی برای شستشو و نظافت طراحی و تولید می شوند. یکی از انواع این نسوج تمیز و پاک کننده تنظیف است. تنظیف ها از نسوج نظافتی قدیمی و سنتی بوده که کاربرد های متعدد دارند. تنظیف ها در عرض های مختلف تولید می گردند.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت تنظیف سنتی اینجا را کلیک نمائید

پارچه تنظیف سنتی

جارو دستی پلاستیکی نپتون

جارو دستی کوچک که معروف به جارو نپتون می باشد ابزاری کاربردی در نظافت روی فرش و موکت اتاق های خانه است. جارو نپتون در شکل های ساده و فرم دار مانند میوجات از قبیل موز، بادمجان، هویج، خیار و ... و همینطور ماشین، جارو برقی و ... تولید می شوند. جارو دستی نپتون در انواع تک محور، دو محور  و سه محوره در بازار یافت می گردند.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت جارو دستی پلاستیکی اینجا را کلیک نمائید

جارو دستی پلاستیکی نپتون

خاک انداز پلاستیکی Dust Scoop

خاک انداز ابزار و وسیله کمک به جمع آوری خاک، نخاله، کاغذ و زباله است. خاک انداز ها از لوازم نظافتی هر خانه، حیاط، محل کار، مغازه، انبار  و ... می باشد. خاک انداز ها معمولا از پلاستیک و فلز ساخته می وند.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت خاک انداز اینجا را کلیک نمائید

خاک انداز پلاستیکی Dust Scoop

فرچه فرش شویی Carpet Brush

فرچه فرش شویی از جنس نسبتا نرم بوده و برای شستشوی فرش، قالی، گلیم و سایر موارد مشابه به کار می رود. این فرچه دارای کیفیتی متوسط و قیمت مناسب می باشد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت فرچه فرش شویی اینجا را کلیک نمائید

فرچه فرش شویی Carpet Brush

تی حوله ای بزرگ

تی حوله ای بزرگ گلچین از لایه های مقاوم طراحی و ساخته شده است، تی حوله ای بزرگ گلچین قابلیت براق کنندگی و تمیز کنندگی مطلوب سطوح را دارد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت تی حوله ای بزرگ اینجا را کلیک نمائید

تی حوله ای بزرگ

برس یا فرچه اتویی

برس اتو شکل کوچک گلچین به زیبایی و مبتنی بر اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شده است. برس اتو شکل کوچک گلچین برای پاک کردن یقه و آستینهای لباس ها و حتی تمیز کردن ناخن به کار می رود. این محصول در رنگهای مختلف عرضه می گردد.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت برس اتویی اینجا را کلیک نمائید

برس یا فرچه اتویی

تی پنبه ای و نخی

تی پنبه ای کف پلاستیک ۴۰ سانتی متری گلچین، مانند تی پهن و سنتی می باشد. این تی پنبه ای با ساختار و ظاهر زیبا، این امکان را به مصرف کننده می دهد تا به خاطر رنگ بندی متنوع، از آن در محیط های خانگی استفاده نماید.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت تی نخی اینجا را کلیک نمائید

تی پنبه ای و نخی

تی حوله ای نظافت و شستشو کوچک

برای نظافت و شستشوی خانگی، اداری و صنعتی، ابزار و لوازم متنوعی وجود دارد. تی حوله ای سایز کوچک گلچین از لایه های مقاوم حوله ای طراحی و ساخته شده است، با به کار گیری تی حوله ای کوچک گلچین سطوح به طور مناسب براق و تمیز می شوند.

  برای مشاهده و اطلاع از قیمت تی حوله ای اینجا را کلیک نمائید

تی حوله ای نظافت و شستشو کوچک

این مطلب در حال بروزرسانی می باشد

1402-04-20

p1-09

وسایل  و لوازم نظافت و شستشوی منزل

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد