اندازه گیری و سنجش فاصله ها در زمینه های مختلف مانند نقشه کشی، نقشه خوانی، صنعت و ساختمان توسط ابزار مختلفی صورت می پذیرد که از خط کش و متر های دستی معمولی از ابتدایی ترین آنها می توان نام برد. برای اندازه گیری فاصله های بیشتر و شرایط کاری غیر معمول می بایستی از ابزار های اندازه گیری فاصله پیشرفته تری استفاده نمود. مترهای لیزری از ابزار هایی هستند که در همین راستا طراحی و ساخته شده اند. در این نوشتار به طور خلاصه در خصوص متر های لیزری توضیح داده خواهد شد.

انواع مختلف متر های لیزری:

متر های لیزری را بر حسب کاربرد و تکنولوژی و امکانات کاربری می توان به دسته های زیر تقسیم بندی نمود:

۱. متر های لیزری معمولی: مناسب برای مصارف ابتدایی و کاربردهای خانگی مناسب می باشد.

۲.متر های لیزری متوسط: برای کارهای عمومی مناسب می باشد.

۳.متر های لیزری پیشرفته: برای کارهای تخصصی مناسب می باشد.

۱. متر های لیزری معمولی

متر لیزری معمولی

مترهای لیزری معمولی برای مصارف خانگی و کارهای روزمره استفاده می‌شوند، به همین دلیل دارای امکانات پایه ای می باشند و گزینه ای زیادی ندارند.؛ برای انتخاب متر لیزری معمولی برای کارهای خانگی و ساده موارد زیر را در نظر بگیرید:

- متر قابلیت استفاده آسان را دارا باشد.

- متر لیزری دارای قیمت مناسب باشد.

۲. متر های لیزری متوسط

متر لیزری متوسط

متر های لیزری رده متوسط، برای انجام کارهای با رده متوسط صعوبت به مانند کارهای عمومی کارگاهی  و صنعتی می باشد. نکته قابل توجه در خرید مترهای لیزری به مانند سایر ابزارآلات، دقت در خرید و هزینه کرد در ابزار متناسب با کار مورد انتظار می باشد.

۳. متر های لیزری با امکانات پیشرفته

متر لیزری پیشرفته

مترهای لیزری پیشرفته دارای امکانات و قابلیت های پیشرفته تر و همینطور آپشن های بیشتری بوده که مناسب کاربر های حرفه ای تر می باشد. از ویژگی های متر های لیزری پیشرفته می توان به مواردی از قبیل حافظه داخلی مطلوب، واحدهای اندازه گیری متنوع، قابلیت محاسبات، وزن مناسب، کیف، ابعاد مناسب و ... اشاره نمود.

فروش متر لیزری

فروشگاه اینترنتی ابزار و کالا ی ساختمان سیمرغ ارائه دهنده ابزار های اندازه گیری و سنجش برای کاربردهای عمومی  و اختصاصی می باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد