با افزایش شهرنشینی و افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان در سراسر جهان ، افزایش مداوم تقاضا برای محصولات ساخت و ساز بهینه خانه از جمله ابزار های برقی وجود داشته است. ابزار برقی دستگاه هایی هستند که با یک منبع انرژی غیر از انرژی ماهیچه ای و کار دست فعال می شوند.

بسیاری از تولید کنندگان پیشرو ابزار برقی در بازار جهانی ابزار الات برقی انواع مختلفی از ابزارهای برقی از جمله پیچ گوشتی برقی ، مته چکش و اسلحه های پیچ سریع را که در قالب ها و اندازه های مختلف موجود است را به عنوان نمونه کارها گسترده محصولات خود ارائه می دهند. این ابزارهای برقی به طور فزاینده ای برای ساخت و سازها و کارهای مختلفی (DIY) مانند تولید ، بسته بندی ، مونتاژ و نگهداری استفاده می شوند. در نتیجه ، با افزایش محبوبیت فرهنگ DIY در بین مصرف کنندگان در اقتصادهای پیشرفته ، در بازار ابزارهای برقی در سالهای آینده ، تقاضای بیشتری خواهد داشت. براساس مجله مهندسی ابزار برش (CTEMag) ، با افزایش تقاضای صنایع خودروسازی و ساختمانی ، تقاضا برای ابزارهای برش HSS با سرعت بالایی در حال رشد است. از عوامل اصلی افزایش تقاضا و رشد بازار ابزارهای HSS، مقرون به صرفه بودن و مقاومت بالای آنها در برابر ساییدگی می باشد.

باتوجه به افزایش توجه افراد به کارهای دست ساز و فرهنگ DIY  و به دلیل افزایش قابل توجه هزینه های کارگری، بازار جهانی ابزارهای برقی با رشدی بیش از 7/44 میلیارد دلار در طی سالهای 2017 تا 2021 همراه باشد. تولید کنندگان ابزارهای برقی بزرگ و کوچک روز به روز در حال افزایش هستند تا بتوانند محصولات جدیدی را برای تامین نیازهای مستمر مورد استفاده در صنایع نهایی در سراسر جهان را تامین کنند، درنتیجه پیش بینی می شود که بازار در CAGR رشدی نزدیک به 5% داشته باشد.

10 سازنده برتر ابزار برقی در جهان و پیشنهادات اصلی محصولات آنها

10 سازنده برتر ابزار برقی در جهان و پیشنهادات اصلی محصولات آنها

ماکیتا Makita Power Tools

شرکت ماکیتا که در سال 1915 تأسیس شد یکی از مهمترین تولید کنندگان ابزار برقی ژاپنی در جهان است. این شرکت مجموعه گسترده ای از تجهیزات برق در فضای باز از جمله سیستم ابزار بی سیم، اولین ابزار حرکتی بدون برس برای پیمانکاران ، برش موتور 4 زمانه و سایر ابزارهای قدرت را ارائه می دهد. همچنین ماکیتا در نظر دارد ابزارهای برقی را براساس کاربردشان در بخشهای مختلف از جمله دریل و بست، فلز کاری، کارهای چوبی و پولیش را نیز ارائه دهد. این شرکت حضور جغرافیایی قدرتمندی دربین اقتصادهای پیشرفته منطقه آمریکا دارد، حتی سهم قابل توجهی ازابزار های برقی در آمریکا را نیز به خود اختصاص داده است.

رابرت بوش GmbH

بوش که مقر آن در آلمان است ، یک شرکت چند منظوره 131 ساله است که تا سال 2017 بیش از 402000 نفر را استخدام کرد. بخشهای اصلی شرکت شامل  محلولهای حرکتی ، فناوری صنعتی ، کالاهای مصرفی و فناوری انرژی و ساختمان است. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز روز افزون برای ایجاد محیطی هوشمند و مرتبط،  تخصص خود را در زمینه فن آوری سنسور ، نرم افزار و خدمات برای ارائه راه حل های متقابل به مشتریان بکار گرفته است. بخش ابزارهای برقی این شرکت، ابزارهای برقی، لوازم جانبی ابزارهای برقی و طییف گسترده ای از محصولات از جمله چمن زن، تمیز کننده های فشار قوی و مرتب کننده های پرچین را تامین می کند.  در سال 2017، رابرت بوش در اروپا بیشترین درآمد را داشت و در نهایت سهم قابل توجهی در بازار ابزار برقی اروپا را نیز به خود اختصاص داد.

تری ام 3M

که در سال 1902 تأسیس شد ، یکی از شرکتهای چند منظوره  مستقر در ایالات متحده است که در  طیف  وسیعی  از محصولات اعم از مواد ساینده تا مواد الکترونیکی و پیشرفته را تامین می کند.  این شرکت با توجه به موقعیت و محصول قابل توجه بعنوان 10 تولید کننده برتر ابزار برقی،  ارائه دهنده  محصول و خدمات خود در کلیدی ترین محصولات کاربردی  شامل خودرو ، طراحی و ساخت ، تولید ، محلول های تجاری ، الکترونیک ، معدن ، نفت و گاز ، مراقبت های بهداشتی ، حمل و نقل ، انرژی ، ایمنی و مصرف کننده است. بخش 3M ابزار ساینده شرکت خطی از ابزارهای برقی  را برای بهینه سازی ابزار و کار سایشی ارائه می دهد و به میزان قابل توجهی به  بهبود مستمر  سهام بازار ابزار های برقی  کمک می کند.

بلک اند دکر Black & Decker Tools

بلک اند دکر یکی از تولید کنندگان ابزارهای برقی، محصولات خانگی ، سخت افزار و فن آوری مرتبط  مستقر در ایالات متحده است. این شرکت طیف گسترده ای از ابزارهای برقی از جمله پیچ گوشتی های بی سیم ، مته ها ، اره ها ، سمباده ها ، ابزارهای خاص و ابزارهای دیگر  را ارائه می دهد.  همچنین بلک اند دیکر متعهد به ارائه کیت های ابزار بی سیم مانند باتری، شارژر و چهارابزار دیگر است. با افزایش پذیرش فرهنگ DIY در ایالات متحده بخاطر هزینه بالای کار، این شرکت طیف گسترده ای از ابزارهای برقی  DIY را ارائه داده است ، که  به طور چشمگیری در رشد جهانی ابزارهای DIY در طول سالهای 2017-2021 کمک کرده است.

ابزار های Irwin Tools

ابزارهای صنعتی آروین در سال 1885 تاسیس شد، این شرکت یک تولید کننده آمریکایی  و توزیع کننده ابزار دستی و لوازم جانبی برقی است. این شرکت متعهد به ارائه طیف گسترده ای از محصولات از جمله اسکنه ، قطعات مته ، اره دستی ، ابزار قفل ، پیچ گوشتی و سایر ابزارهای برقی  است. این ابزار برقی بخش مهمی در صنعت ابزار مهندسی است و در صنایع مختلفی از جمله خودرو ، DIY ، سنگ تراشی ، فلزکاری ، نجاری و سایر ابزارهای دستی کاربردهای فراوانی دارد. این شرکت محصولات تجاری خود را با نام های مختلف تجاری از جمله VISE-GRIP ، MARATHON ، QUICK-GRIP ، SPEEDBOR ، Marples ، Unibit ، STRAIT-LINE و HANSON ارائه می دهد. ارائه چنین سبد گسترده ای از چنید محصول مختلف کاربردی در صنایع مصرف کننده نهایی، این امکان را  به این شرکت می دهد تا جایگاه قابل توجه بازار خود را در 10 تولید کننده ابزار قدرتمند برتر جهان حفظ کند.

ابزار کلین Klein Tools

ابزار کلین که ساختمان اصلی آن در آن در ایلینویز قرار دارد ، از سال 1857 مشغول ساخت ابزار دستی میباشد. محصولات این شرکت شامل انواع مختلفی از انبردست ، پیچ گوشتی ، درایور مهره ، ابزار کشش و سیم ، سیم باند ، انواع ابزار برقی و برشی و برش کابل و پیچ است. این شرکت در حال گسترش فعالیت های خود در نقاط مختلف جهان از جمله ایالات متحده است. به عنوان مثال ، در ژوئیه سال 2018 ، این شرکت اعلام کرد فعالیت خود در تگزاس را با تاسیس یک مرکز پخش توسعه می دهد تا بتواند نیازهای روز افزون پخش محصولات خود را برآورده سازد. این تسهیلات پیشرفته جدیدترین فناوری ها را برای تسریع در روند پخش شرکت ضمن پاسخگویی به تقاضای مشتری ارائه می دهد. علاوه بر این ، در سپتامبر سال 2018 ، این شرکت، شرکت ایرگودین( Ergodyne) ، پیشگام در توسعه محصولاتی را ساخت که محل کار را به مکانی بهتر برای بهره گیری از تخصص ترکیبی خود تبدیل می کرد. پیش بینی می شود که دستیابی به چنین  پیشرفت هایی باعث افزایش صنایع سنگین در سالهای آینده شود.

فیسکارز Fiskars Power Tools

یک شرکت کالاهای مصرفی فنلاندی است که طیف وسیعی  از ابزارهای برقی  به ویژه ابزار باغبانی و مراقبت از نخ ، صنایع دستی و دوخت و بهینه سازی انجام امور خانه  را ارائه می دهد. استقبال روزافزون ابزارهای DIY در بین مصرف کنندگان  در جوامع با اقتصاد پیشرفته ، تولید کنندگان این ابزارهای برتر را ترغیب به راه اندازی طیف گسترده ای از محصولات از جمله قیچی ، هرس کننده ، ابزارهای حفاری و حفر و اره کرده است. واحدهای اصلی تجاری این شرکت شامل اجزای SBU و SBU کاربردی است. واحدهای تجاری دیگر شرکت شامل واحد املاک و مستغلات ، دفتر مرکزی شرکت و خدمات  امورمشترکین است.

هیتاچی کوکی Hitachi Koki

هیتاچی کوکی از بدو تأسیس تاکنون در کار ساخت و فروش ابزارهای برقی است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات از جمله ابزارهای برق بی سیم ، ابزار حفاری ، ابزار اتصال دهنده ، ابزارهای سنگ زنی ، ابزار اره ، ابزار برش ، برنامه ریزی / مسیریابی را ارائه می دهد. همچنین این شرکت برای به دست آوردن رهبری بازار در ماشینکاری با دقت بسیار بالا و فناوری کنترل الکترونیکی ، تحقیق و توسعه مداوم را سرلوحه خود قرار داده است. این شرکت در ضمن رونق بخشیدن به بازار جهانی ابزارهای بی سیم با تولید محصولات ابتکاری خود ، تولید ابزارهای مرتبط با زندگی را در دستور کار خود دارد.

اطلس کپکو Atlas Copco

اطلس کپکو در سال 1873 تاسیس شد ، یک شرکت تجهیزات صنعتی سوئد است که طیف وسیعی از ابزارهای صنعتی ، ژنراتورها ، محلول های خلاء و سیستم های مونتاژ را تولید می کند. این شرکت حضور جغرافیایی خود را در بیش از 180 کشور جهان حفظ کرده است و  در بخش های کاربردی نهایی  از جمله  خودرو ، هوافضا ، نفت و گاز ، ساخت و ساز ، سرگرمی و ... فعالیت می کنند. این شرکت با توجه به طیف گسترده ای از کالاهای تولیدی در دسته هایی از قبیل محلول های مونتاژ ، ابزارهای تشکیل دهنده فلزات ، ابزار حذف مواد ، محلولهای محکم کننده پیچ ، بالابرها و چرخ دستی ها ،  محلولهای موقعیت یاب  توانسته است رتبه خود را در 10 تولیدکننده برتر ابزار قدرت حفظ کند.

صنایع تکترونیک Techtronic Industries

دفتر مرکزی صنایع  Techtronic در هنگ کنگ است ، از زمان آغاز فعالیت خود در زمینه طراحی ، ساخت و بازاریابی ابزارهای برق ، لوازم جانبی ، تجهیزات برق در فضای باز ، چیدمان و ابزارهای اندازه گیری ، ابزار دستی و کف پوش و وسایل نقلیه فعالیت داشته است. این شرکت محصولات مختلفی را در چندین نام تجاری مختلف از جمله MILWAUKEE ، AEG ، RYOBI ، HOMELITE ، EMPIRE ، STILETO ، HART ، HOOVER ، ORECK ، VAX ، DIRT DEVIL ارائه می دهد. این محصولات در کشورهای مختلف در سراسر جهان توسط این شرکت ارائه می شود ، و این امکان را برای این شرکت فراهم می کند تا موقعیت خود را در 10 تولیدکننده برتر ابزار قدرت در جهان تقویت کند.

عوامل اصلی پیشرو بودن در بازار جهانی ابزارآلات برقی

عواملی از جمله حمایت دولتی از ابتکارات و اختراعات ، افزایش استفاده از وسایل نقلیه برقی ، استفاده از باتری های لیتیومی یونی با وزن کوچکتر و افزایش تقاضا برای محصولات و ابزارهای خانگی ، تولید کنندگان ابزارهای برقی را برآن داشته است  تا محصولات نوآورانه را با توجه به نیازهای سفارشی ارائه دهند. صنایع نهایی کاربردی  نیز  به نوبه خود ،  سبب  رشد کلی بازار ابزارهای برقی شده اند.

فرهنگ DIY) DIY culture): این اصطلاح برای فرهنگی گفته می شود که افراد برخی از کارها را خودشان انجام می دهند و در جامعه طیف گسترده ای از مردم در بخشهای غیر اصلی مانند فعالیتهای سیاسی و اجتماعی مردمی، موسیقی مستقل، هنر و فیلم و برخی کارهای مربوط به ساختمان اینگونه اند.

8 اکتبر 2018 – منبع: تونی سکولیش

فروشگاه اینترنتی کالا و ابزار ساختمانی سیمرغ، فروش و پخش حضوری و آنلاین ابزارآلات صنعتی و کالاهای ساختمانی با قیمت و تخفیف مناسب در  سراسر کشور. لطفا ابزار و کالا ی ساختمانی سیمرغ را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، آپارات، یوتیوب، لینکدین،  فیس بوک، توئیتر دنبال بفرمائید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد